Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Het is/wordt slecht weer, gaat de voorstelling door?
Alle voorstellingen spelen ook bij slecht weer, en ook bij een slecht weerbericht. Als het gevaarlijk wordt zal de voorstelling worden stilgelegd. Bij voorspeld onweer is er een speciale onweerwacht op locatie. Trek je regenjas en -broek aan; een paraplu is zo vervelend voor degene die achter je zit!

Ik wil kaartjes terugbrengen, kan dat?
Je kunt de kaartjes niet terugbrengen of je geld terugkrijgen. Wel kun je de kaarten ruilen voor een andere dag of een andere voorstelling, alleen als er nog plaats is. Mail ons daarover.
LET OP:
heb je tickets gekocht voor een voorstelling die al is uitverkocht, dan kun je je tickets NIET omruilen. Ook korter dan 24 uur voorafgaand aan de voorstelling is omboeken niet meer mogelijk.

Ik heb een beperking, kan ik toch een voorstelling bezoeken?
Veel voorstellingen van Karavaan zijn toegankelijk, maar sommige ook niet. Bij de meeste voorstellingen vind je een apart informatiesheet over toegankelijkheid. Twijfel je? Neem dan contact met ons op!

Ik gebruik een rolstoel, kan ik toch het festivalhart bezoeken?
Het festivalhart is rolstoelvriendelijk en er is een rolstoeltoegankelijk toilet in het IJkgebouw in het park. Bij de locatievoorstellingen staat apart vermeld of het rolstoelvriendelijk is. Bij je bezoek aan locatievoorstellingen: op die plekken is helaas geen rolstoelvriendelijk toilet aanwezig. Ben je een rolstoelgebruiker, laat het ons van tevoren even weten op info@karavaan.nl, dan zorgen wij voor maatregelen op locatie.

Is de toegang tot het festivalhart ‘Yes in my backyard’ (YIMBY) in het Victoriepark gratis?
Nee, hiervoor heb je een festivalbandje nodig. Kinderen tot 12 jaar kun je gratis meenemen.

Ik eet vegetarisch, hebben jullie daar mogelijkheden voor?
Sterker nog: alle maaltijden bij Karavaan zijn (al jaren) altijd vegetarisch. We practice but don’t preach.

Ik versta geen Nederlands, zijn er voorstellingen die ik kan bezoeken? / I don’t understand dutch, which performances can I visit?
Wanneer de taal geen probleem is, staat bij de voorstellingen vermeld Language no Problem. / When a performance is language no problem, you can find the sign on the performancepage.

Ik wil vriend worden van Karavaan, hoe werkt dat?
Wat tof dat je vriend wilt worden!
Alle informatie hierover vind je hier.

Ik wil een eenmalige donatie doen, kan dat?
Ja dat kan via deze link. Je kunt dan meteen met iDeal betalen. Bedankt alvast!

Zijn de voorstellingen geschikt voor kinderen?
Als voorstellingen van Karavaan geschikt zijn voor kinderen en families, dan benoemen wij dat specifiek bij die desbetreffende voorstellingen. Over het algemeen zijn onze locatietheatervoorstellingen niet gericht op kinderen. We hebben wel een leuk programma voor kinderen in ons festivalhart Yes in My BackYard.

Zoeken jullie nog vrijwilligers?
Ja, altijd, we hebben zeer uiteenlopende, toffe taken. Meer informatie vind je hier!

Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dat?
Vervelend dat je ergens ontevreden over bent. Laat het ons vooral weten via info@karavaan.nl, wie weet vinden we samen een oplossing!

Waar kan ik jullie bereiken?

Je kan ons bereiken via info@karavaan.nl of bellen naar 0623111715. We reageren op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur en in het weekend als er een evenement bezig is.

Volg ons op social media!

Winkelwagen