De afgelopen weken is Karavaan enthousiast een samenwerking aangegaan met studenten van Inholland in Haarlem en Alkmaar, die een vernieuwend perspectief bieden en onderzoek doen naar het vergroten van de betrokkenheid van nieuwe doelgroepen bij Karavaan.
Zo heeft Inholland Haarlem, met de opleiding Creative Business, verschillende marketingcommunicatieconcepten bedacht die gericht zijn op het aantrekken van nieuw publiek naar Karavaan. Afgelopen woensdag presenteerden zij hun eerste drie concepten na uitgebreid onderzoek over Karavaan en de doelgroep. Het communicatieteam van Karavaan was aanwezig om de presentaties bij te wonen. Uiteindelijk zal er ook een concept worden gekozen en uitgevoerd.
De samenwerking beperkt zich niet tot Haarlem; ook de businessstudenten van Inholland Alkmaar zijn betrokken. In groepen bedenken zij diverse ideeën en uitwerkingen om nieuwe doelgroepen naar Theater de Drukkerij te trekken.
De energie en creativiteit van deze samenwerking zijn inspirerend en zorgen voor leuke gesprekken tussen de studenten en Karavaan. In de komende weken zullen de ideeën verder worden uitgewerkt en kijken we uit naar nieuwe ideeën!
Houd onze sociale media goed in de gaten voor updates over de studenten.